Πέρασαν δέκα χρόνια από τον λαϊκισμό της ανεπανάληπτης (νομίζαμε τότε) βουλευτού, συζύγου συναδέλφου στρατιωτικού, που δεν άντεχε να βλέπει στο γραφείο της να περιέρχονται οι Υπαξιωματικοί ακόμη και με 20 και 21 χρόνια... Οι "κακόμοιροι"... έπρεπε (sic) στα 19 χρόνια υπηρεσίας να γίνονται όλοι Αξιωματικοί! Διότι πράγματι έχουμε αξιωματικούς, ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους δηλαδή, χωρίς πτυχίο (να μην αναφερθούμε στον πληθωρισμό αξιωματικών και στρατηγών αποστράτων... θα φαντάζεται κανείς ότι έχουμε στρατιές ολόκληρες κρυμμένες στα βουνά και στα λαγκάδια)... Για κάποιους ο σκοπός είναι μόνο τα χρήματα, τα μερίσματα κλπ κι όχι κάποια προσφορά στην Πατρίδα, διότι όλοι συνεχίζουν να προσφέρουν τα ίδια ανεξαρτήτως του βαθμού που φέρουν διότι, ιδίως οι εξ' Υπαξιωματικών προαγόμενοι σε Αξιωματικούς είναι εκτός οργανικών θέσεων, δηλαδή συνεχίζουν την δουλειά που έκαναν, κι ευτυχώς δεν συγκροτούμε για κάθε νέο Σμήναρχο μία νέα Σμηναρχία, δεν θα μπορούσαμε άλλωστε. Όμως, αφορμής δοθείσης στα τελευταία χρόνια, έχουμε περισσότερα νέα παιδιά, αρκετά από αυτά κυριολεκτικά διαμάντια προερχόμενα από τις Πανελλήνιες που βγαίνουν κι από τις σχολές Υπαξιωματικών, διότι η διαφορά φαίνεται σε σχέση με τους.. "καραβανάδες" της προ Πανελληνίων εξετάσεων εποχής, που παρότι Αξιωματικοί σε επιτελεία, ούτε σε σχολή επιτελών δεν έχουν φοιτήσει(1). Όμως λίγοι είναι τα διαμάντια, όπως λίγοι θα ξαναβγούν "καραβανάδες" με την κακή έννοια. Σχολές Υπαξιωματικών έχουμε, που παράγουν Υπαξιωματικούς για συγκεκριμένο έργο τους επιλέγουμε κι εκπαιδεύονται. Ίσως σε ένα σύστημα Αξιοκρατίας θα έπρεπε να αναδεικνύονται τα διαμάντια και να προωθούνταν, όπως και των Ανωτάτων Στρατιωτικών Σχολών, διότι προφανώς κι εκεί δεν θα είναι όλοι διαμάντια για να εξελίσσονται όλοι "με τον αραμπά" σε στρατηγούς.
Βέβαια ούτε τότε βρέθηκαν πολλοί να καυτηριάσουν αυτές τις κακοδαιμονίες, την σιωπή των αμνών, και το λαϊκισμό των πολιτικών... "και άλλες διατάξεις" που περνούν από τα παράθυρα της Βουλής στα έδρανα. Καταντήσαμε να μας βάλουν χέρι και στις Ένοπλες Δυνάμεις με τη μείωση των εισαγομένων στις παραγωγικές σχολές για εξοικονόμηση πόρων κι όμως μυαλό δεν βάλαμε.
Τώρα, ίσως επειδή έμειναν άδεια τα κρεβάτια στις στρατιωτικές σχολές, τι σκαρφίστηκαν άραγε ως προτεραιότητα του ΥΕΘΑ; Να αυξήσουν τα χρόνια των σπουδών της Σχολής Υπαξιωματικών, από 2 σε 3, για να βγαίνουν όλοι με πτυχίο Ανώτερης Σχολής! Γιατί άραγε; Διότι ακούστηκε κι αυτό, ότι (sic) "οι Υπαξιωματικοί κάνουν μελέτες στις Ένοπλες Δυνάμεις και πρέπει τα πτυχία τους να είναι ισότιμα σε επαγγελματικά δικαιώματα με τα ΤΕΙ", που ειρήσθω εν παρόδω είναι πλέον Ανώτατα! Καιρός είναι να το μάθουν κι αυτό οι Υπαξιωματικοί, για να ζητήσουν να γίνουν τετραετείς και ανώτατες και οι Σχολές των Υπαξιωματικών! Ίσως στο λαϊκισμό της επόμενης δεκαετίας, εάν θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως κράτος. Άλλωστε Σμήναρχοι θα καταλήξουν όλοι... βλέπετε έχουμε πολλές Σμηναρχίες και μας λείπουν οι Σμήναρχοι...
Εν τέλει, συμπολίτες μου, συνάδελφοι στρατιωτικοί ή μη, υποτίθεται στο όνομα των μελετών και του ορθολογισμού, πόσους άραγε Αξιωματικούς χρειαζόμαστε; Είδατε εσείς κάποια μελέτη; Κι εν τέλει πρέπει τις μελέτες να τις κάνουν οι Υπαξιωματικοί ή οι Αξιωματικοί; Ή γιατί εάν κάποιος Υπαξιωματικός είναι τόσο καλός και κάνει μελέτες, να μην κάνουμε αυτόν Αξιωματικό και πρέπει να γίνουν όλοι; Γιατί δεν θα έπρεπε να αυξήσουμε τις θέσεις των Αξιωματικών στις παραγωγικές σχολές; Ή να κάνουμε διαγωνισμό πτυχιούχων των ΑΕΙ ή των ΑΤΕΙ για Αξιωματικούς, από τις στρατιές των ανέργων, χωρίς να μας κοστίσει και τίποτα; Μήπως άραγε δεν γνωρίζουμε ποιοι είναι οι πιο αποδοτικοί υπαξιωματικοί στις ΕΔ, με τη σημερινή πραγματικότητα, μεταξύ των αποφοίτων των διετούς διάρκειας Σχολών Υπαξιωματικών ή των απλών οπλιτών Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) που αρκετοί είναι πτυχιούχοι των Ανώτατων σχολών (ΑΕΙ και ΑΤΕΙ) τους οποίους έτσι κι αλλιώς (στο παρόν νομοθέτημα τουλάχιστο) δεν θα φτάσουν σε διάρκεια σπουδών οι εκ των Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικοί; Για τους ΕΜΘ μάλιστα δεν επιβαρύνονται οικονομικά οι ΕΔ και τους παίρνουμε έτοιμους μετά την αποφοίτηση τους. Γιατί πρέπει να αυξάνουμε τα χρόνια των σπουδών όταν η ίδια Πατρίδα έχει ήδη επενδύσει σε γνώσεις, σε Έλληνες συμπολίτες μας, που τους αξιοποιούμε ως... απλούς Στρατιώτες, Ναύτες ή Σμηνίτες και αποδίδουν στο μέγιστο ως Ανώτατου επιπέδου εκπαίδευσης, καλύτερα από δεκάδες "καραβανάδες στουρνάρια" (λόγος του λέγειν). Κάποιοι με το ζόρι τελείωσαν τις Σχολές Υπαξιωματικών, ιδίως τα παλιά τα χρόνια που δεν ήταν στις Πανελλήνιες και σήμερα το παίζουν Επιτελείς στα Επιτελεία, και θέλουν μέσω των νέων παιδιών από τις Πανελλήνιες να λάμψουν κι αυτοί που "με τον αραμπά" έγιναν Αξιωματικοί ή όσοι αποστρατεύτηκαν κι ως Ανώτεροι Αξιωματικοί(1).
Γράφοντας αυτά, μην σκεφτεί κανείς ότι υποτιμώ κανέναν. Την πραγματικότητα περιγράφω, διότι όλα τα στελέχη, σε ένα σύστημα αξιοκρατίας βρίσκονται σε μία θέση βάσει των προσόντων τους και των επιλογών τους. Εάν κάποιος θέλει να γίνει Αξιωματικός διαγωνίζεται για τις Σχολές Αξιωματικών (Ευελπίδων, Ναυτικών Δοκίμων ή Ικάρων). Γιατί δηλαδή να θέλει να γίνει Αξιωματικός όποιος δήλωσε πρώτη μία Σχολή Υπαξιωματικών; Ή εάν δεν πέτυχε στην πρώτη του επιλογή, στη Σχολή Αξιωματικών, και πέτυχε στη Σχολή Υπαξιωματικών; Διότι κι αυτός πολλά χρήσιμα έχει να προσφέρει ως Υπαξιωματικός; Θέλουμε τώρα, παρότι ήταν χειρότεροι (αντικειμενικά) στις εισαγωγικές εξετάσεις, οι απόφοιτοι της Σχολής Υπαξιωματικών να τους κάνουμε στο τέλος κι αυτούς Αξιωματικούς; Να κάνουν μελέτες. Είμαστε σοβαροί; Δουλειά σημαντική δεν έχουν ως Υπαξιωματικοί;
Το σωστό δεν θα ήταν να έδιναν ξανά εξετάσεις για τις σχολές Αξιωματικών; ή να υπήρχε μία διαδικασία μετάταξης των καλύτερων Υπαξιωματικών, ακόμη και μία πολύ απλή διαδικασία, όσοι αποκτούσαν πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, εύκολο είναι πλέον για όποιον έχει την ικανότητα. Γιατί πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα, να δαπανήσουμε για όλους, και τους καλούς και τους "σκερβελέδες"(3), ένα ακόμη χρόνο σπουδών, ενώ δεν θέλουμε περισσότερους Αξιωματικούς; (διότι εάν θέλαμε θα αυξάναμε τις θέσεις εισαγωγής στις σχολές των Αξιωματικών)
Προσωπικά έχω συμμαθητή που είχε τελειώσει τη ΣΤΥΑ κι έδωσε ξανά εξετάσεις και πέρασε στην Ικάρων! Τον Δρακούλη Κουλουκάκο, του βγάζω το καπέλο! Παναξιότατος!
Όπως επίσης έχω γνωρίσει Αξιολογότατους Αξιωματικούς εξ' Υπαξιωματικών κι Υπαξιωματικούς, να μην αναφέρω ονόματα διότι είναι πάμπολλοι και τους ενθάρρυνα και πτυχίο ΑΕΙ να πάρουν και μεταπτυχιακές σπουδές να κάνουν, κι είμαι από αυτούς που το θέσαμε (Ιωάννη Μανομενίδη, Ταχθείτε Υπέρ της Αξιοκρατίας και Κατά του Λαϊκισμού, 6 Αυγ.2008 http://syndesmossynergasiasmeloned.blogspot.gr/2008/08/Av8stes20.html) , ακόμη και δικαιωματικά να καταλαμβάνουν θέσεις Αξιωματικών (και να μειώνονται οι εισαγόμενοι στις σχολές Αξιωματικών κι όχι εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις που ποτέ δεν υπάρχουν), εφόσον οι συγκεκριμένοι Υπαξιωματικοί θα καταλαμβάνουν με την Αξία τους, ως πτυχιούχοι πλέον, οργανικές θέσεις Αξιωματικών και να είναι Αξιωματικοί χωρίς καμία διάκριση, να περάσουν όλες τις σχολές της ειδικότητας και του βαθμού τους, να διαγωνίζονται με τους Αξιωματικούς για την εξέλιξη τους αδιακρίτως. Βέβαια αυτό "δεν εξυπηρετεί" όλους, δεν μπορούν όλοι έτσι να γίνουν Αξιωματικοί, θέλει προσπάθεια.. Δηλαδή, να τους κάνουμε όλους Αξιωματικούς, τους "καημένους"... "κρίμα δεν είναι;"... και πράγματι δεν απορώ πως τα δέχονται αυτά οι Υπαξιωματικοί, διότι όσοι αυτά επιδιώκουν, δεν είναι οι Υπαξιωματικοί με Αξία, είναι όσοι τελευταίοι και καταϊδρωμένοι και στην τριετή Σχολή Υπαξιωματικών, μία θέση κι ένα μισθουλάκο θα παίρνουν κι όπως κι άλλοι Σμήναρχοι θα καταλήξουν "με τον αραμπά".
Το ερώτημα είναι εάν γνωρίζουμε οι υπόλοιποι, εάν γνωρίζουν οι βουλευτές, τι πρέπει να κάνουμε. Πόσους Αξιωματικούς και πόσους Οπλίτες χρειαζόμαστε, διότι οπλίτες είναι οι Υπαξιωματικοί, από τα αρχαία χρόνια. Πάντα υπήρχαν ηγέτες ανάμεσα στους στρατιώτες. Όμως άλλο ρόλο είχε ο Μιλτιάδης κι άλλο ο Κυναίγειρος. Κανείς δεν υποτιμά τον Κυναίγειρο, ανεξάρτητα εάν δεν ήταν στρατηγός; Το αντίθετο μάλιστα ήρωας ήταν κι οι ήρωες για εμάς τους Έλληνες, βρίσκονται επάνω από τους στρατηγούς και κάτω από τους Θεούς. Αντίθετα όσοι στις Ένοπλες Δυνάμεις βάζουν προτεραιότητα το μισθό τους ή να θέλουν κάτι που δεν αξίζουν, ούτε καλοί στρατιώτες είναι ούτε ποτέ θα γίνουν πραγματικοί Αξιωματικοί. Διότι στρατιώτης σημαίνει αυταπάρνηση και ο Αξιωματικός προϋποθέτει την Αξία. Δεν προσδοκώ συγχαρητήρια από τους Υπαξιωματικούς, διότι όσοι κατανοείτε θα σιωπήσετε, αντίθετα οι άλλοι θα φωνασκείτε για να κρύψετε την αλήθεια.
Από τους βουλευτές όμως ως πολίτης αξιώνω να μην είναι βολευτές. Η αλήθεια λάμπει. Εάν είδατε επιτελική μελέτη που να τεκμηριώνει την ορθότητα της τριετίας, καλώς να την ψηφίσετε. Αλλιώς να την ζητήσετε, κι εφόσον οι Υπαξιωματικοί μπορούν να την συντάξουν, θα την συντάξουν. Αντίθετα να κάνετε Αξιωματικό μόνο εκείνον που μπορεί. Διότι ο κίνδυνος κάνοντας όλους Αξιωματικούς είναι ότι ούτε οι Αξιωματικοί συντάσσουν μελέτες, διότι κανείς από τους εξ΄ Υπαξιωματικών προϊσταμένους τους δεν ξέρει να τις διαβάζει.
Να σημειώσω ότι ο Λοβέρδος ήταν ο πιο εύστοχος χθες, όταν έλεγε "να μην κάνουμε το λάθος που κάναμε με τα ΤΕΙ"...
Τέλος πάντων, λεφτά έχουμε, ας τα σπαταλήσουμε για ένα ακόμη χρόνο σπουδών στη Σχολή Υπαξιωματικών. Δεν χάθηκε ο κόσμος. Να δούμε ποιος θα κάνει τη δουλειά του Οπλίτη. Όλοι Μιλτιάδης, Φίλιππος και Μεγαλέξανδροι θα γίνουμε στην Ελλάδα... Συγνώμη συνταξιούχοι Στρατηγοί και Σμήναρχοι ήθελα να γράψω, διότι πόλεμο άκουγα από τα παιδιά μου χρόνια κι αν δεν πήγαινα στο Αφγανιστάν πόλεμο δεν θα έβλεπα...
(1) Εξελίσσονται μάλιστα σε Επιτελείς, χωρίς να φοιτούν σε Σχολές Επιτελών - τους σκηνοθετήσαμε μία "μικρή σχολή επιτελών" για να έχουν τυπικά την αποφοίτηση να γίνουν Επισμηναγοί στην Αεροπορία, μεταξύ τους οι εξ' υπαξιωματικών, μην έχουν να ανταγωνιστούν τους εξ' Ικάρων, και το πίστεψαν ότι είναι εξελίξιμοι "επιτελάρχες"...
(2) Προφανώς υπάρχουν και διαμάντια Υπαξιωματικοί εκ των παραγωγικών σχολών ανάμεσα τους, οι πρώτοι εξ' αυτών σε ένα σύστημα Αξιοκρατίας και εξέλιξης που θα έπρεπε να είχαμε, να τους αναδείξει και να τους δίνει δυνατότητα για σπουδές σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, και για μεταπτυχιακές σπουδές ακόμη και τότε να τους προάγει σε Αξιωματικούς με κατάργηση αυτής της παράκρουσης, της προαγωγής δηλαδή όλων σε αξιωματικούς, λες και είμαστε σε πόλεμο κι έχουμε εκατόμβες τα θύματα και κάνουμε Αξιωματικούς "με τον αραμπά" όλους τους Υπαξιωματικούς.
(3) άνθρωπος αναξιόλογος, οκνηρός και ανεπρόκοπος
Βέβαια ούτε τότε βρέθηκαν πολλοί να καυτηριάσουν αυτές τις κακοδαιμονίες, την σιωπή των αμνών, και το λαϊκισμό των πολιτικών... "και άλλες διατάξεις" που περνούν από τα παράθυρα της Βουλής στα έδρανα. Καταντήσαμε να μας βάλουν χέρι και στις Ένοπλες Δυνάμεις με τη μείωση των εισαγομένων στις παραγωγικές σχολές για εξοικονόμηση πόρων κι όμως μυαλό δεν βάλαμε.
Από το η-μήνυμα μου προς βουλευτές της 31 Ιαν. 2008 14:50 |
Τώρα, ίσως επειδή έμειναν άδεια τα κρεβάτια στις στρατιωτικές σχολές, τι σκαρφίστηκαν άραγε ως προτεραιότητα του ΥΕΘΑ; Να αυξήσουν τα χρόνια των σπουδών της Σχολής Υπαξιωματικών, από 2 σε 3, για να βγαίνουν όλοι με πτυχίο Ανώτερης Σχολής! Γιατί άραγε; Διότι ακούστηκε κι αυτό, ότι (sic) "οι Υπαξιωματικοί κάνουν μελέτες στις Ένοπλες Δυνάμεις και πρέπει τα πτυχία τους να είναι ισότιμα σε επαγγελματικά δικαιώματα με τα ΤΕΙ", που ειρήσθω εν παρόδω είναι πλέον Ανώτατα! Καιρός είναι να το μάθουν κι αυτό οι Υπαξιωματικοί, για να ζητήσουν να γίνουν τετραετείς και ανώτατες και οι Σχολές των Υπαξιωματικών! Ίσως στο λαϊκισμό της επόμενης δεκαετίας, εάν θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως κράτος. Άλλωστε Σμήναρχοι θα καταλήξουν όλοι... βλέπετε έχουμε πολλές Σμηναρχίες και μας λείπουν οι Σμήναρχοι...
Εν τέλει, συμπολίτες μου, συνάδελφοι στρατιωτικοί ή μη, υποτίθεται στο όνομα των μελετών και του ορθολογισμού, πόσους άραγε Αξιωματικούς χρειαζόμαστε; Είδατε εσείς κάποια μελέτη; Κι εν τέλει πρέπει τις μελέτες να τις κάνουν οι Υπαξιωματικοί ή οι Αξιωματικοί; Ή γιατί εάν κάποιος Υπαξιωματικός είναι τόσο καλός και κάνει μελέτες, να μην κάνουμε αυτόν Αξιωματικό και πρέπει να γίνουν όλοι; Γιατί δεν θα έπρεπε να αυξήσουμε τις θέσεις των Αξιωματικών στις παραγωγικές σχολές; Ή να κάνουμε διαγωνισμό πτυχιούχων των ΑΕΙ ή των ΑΤΕΙ για Αξιωματικούς, από τις στρατιές των ανέργων, χωρίς να μας κοστίσει και τίποτα; Μήπως άραγε δεν γνωρίζουμε ποιοι είναι οι πιο αποδοτικοί υπαξιωματικοί στις ΕΔ, με τη σημερινή πραγματικότητα, μεταξύ των αποφοίτων των διετούς διάρκειας Σχολών Υπαξιωματικών ή των απλών οπλιτών Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) που αρκετοί είναι πτυχιούχοι των Ανώτατων σχολών (ΑΕΙ και ΑΤΕΙ) τους οποίους έτσι κι αλλιώς (στο παρόν νομοθέτημα τουλάχιστο) δεν θα φτάσουν σε διάρκεια σπουδών οι εκ των Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικοί; Για τους ΕΜΘ μάλιστα δεν επιβαρύνονται οικονομικά οι ΕΔ και τους παίρνουμε έτοιμους μετά την αποφοίτηση τους. Γιατί πρέπει να αυξάνουμε τα χρόνια των σπουδών όταν η ίδια Πατρίδα έχει ήδη επενδύσει σε γνώσεις, σε Έλληνες συμπολίτες μας, που τους αξιοποιούμε ως... απλούς Στρατιώτες, Ναύτες ή Σμηνίτες και αποδίδουν στο μέγιστο ως Ανώτατου επιπέδου εκπαίδευσης, καλύτερα από δεκάδες "καραβανάδες στουρνάρια" (λόγος του λέγειν). Κάποιοι με το ζόρι τελείωσαν τις Σχολές Υπαξιωματικών, ιδίως τα παλιά τα χρόνια που δεν ήταν στις Πανελλήνιες και σήμερα το παίζουν Επιτελείς στα Επιτελεία, και θέλουν μέσω των νέων παιδιών από τις Πανελλήνιες να λάμψουν κι αυτοί που "με τον αραμπά" έγιναν Αξιωματικοί ή όσοι αποστρατεύτηκαν κι ως Ανώτεροι Αξιωματικοί(1).
Γράφοντας αυτά, μην σκεφτεί κανείς ότι υποτιμώ κανέναν. Την πραγματικότητα περιγράφω, διότι όλα τα στελέχη, σε ένα σύστημα αξιοκρατίας βρίσκονται σε μία θέση βάσει των προσόντων τους και των επιλογών τους. Εάν κάποιος θέλει να γίνει Αξιωματικός διαγωνίζεται για τις Σχολές Αξιωματικών (Ευελπίδων, Ναυτικών Δοκίμων ή Ικάρων). Γιατί δηλαδή να θέλει να γίνει Αξιωματικός όποιος δήλωσε πρώτη μία Σχολή Υπαξιωματικών; Ή εάν δεν πέτυχε στην πρώτη του επιλογή, στη Σχολή Αξιωματικών, και πέτυχε στη Σχολή Υπαξιωματικών; Διότι κι αυτός πολλά χρήσιμα έχει να προσφέρει ως Υπαξιωματικός; Θέλουμε τώρα, παρότι ήταν χειρότεροι (αντικειμενικά) στις εισαγωγικές εξετάσεις, οι απόφοιτοι της Σχολής Υπαξιωματικών να τους κάνουμε στο τέλος κι αυτούς Αξιωματικούς; Να κάνουν μελέτες. Είμαστε σοβαροί; Δουλειά σημαντική δεν έχουν ως Υπαξιωματικοί;
Το σωστό δεν θα ήταν να έδιναν ξανά εξετάσεις για τις σχολές Αξιωματικών; ή να υπήρχε μία διαδικασία μετάταξης των καλύτερων Υπαξιωματικών, ακόμη και μία πολύ απλή διαδικασία, όσοι αποκτούσαν πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, εύκολο είναι πλέον για όποιον έχει την ικανότητα. Γιατί πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα, να δαπανήσουμε για όλους, και τους καλούς και τους "σκερβελέδες"(3), ένα ακόμη χρόνο σπουδών, ενώ δεν θέλουμε περισσότερους Αξιωματικούς; (διότι εάν θέλαμε θα αυξάναμε τις θέσεις εισαγωγής στις σχολές των Αξιωματικών)
Προσωπικά έχω συμμαθητή που είχε τελειώσει τη ΣΤΥΑ κι έδωσε ξανά εξετάσεις και πέρασε στην Ικάρων! Τον Δρακούλη Κουλουκάκο, του βγάζω το καπέλο! Παναξιότατος!
Όπως επίσης έχω γνωρίσει Αξιολογότατους Αξιωματικούς εξ' Υπαξιωματικών κι Υπαξιωματικούς, να μην αναφέρω ονόματα διότι είναι πάμπολλοι και τους ενθάρρυνα και πτυχίο ΑΕΙ να πάρουν και μεταπτυχιακές σπουδές να κάνουν, κι είμαι από αυτούς που το θέσαμε (Ιωάννη Μανομενίδη, Ταχθείτε Υπέρ της Αξιοκρατίας και Κατά του Λαϊκισμού, 6 Αυγ.2008 http://syndesmossynergasiasmeloned.blogspot.gr/2008/08/Av8stes20.html) , ακόμη και δικαιωματικά να καταλαμβάνουν θέσεις Αξιωματικών (και να μειώνονται οι εισαγόμενοι στις σχολές Αξιωματικών κι όχι εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις που ποτέ δεν υπάρχουν), εφόσον οι συγκεκριμένοι Υπαξιωματικοί θα καταλαμβάνουν με την Αξία τους, ως πτυχιούχοι πλέον, οργανικές θέσεις Αξιωματικών και να είναι Αξιωματικοί χωρίς καμία διάκριση, να περάσουν όλες τις σχολές της ειδικότητας και του βαθμού τους, να διαγωνίζονται με τους Αξιωματικούς για την εξέλιξη τους αδιακρίτως. Βέβαια αυτό "δεν εξυπηρετεί" όλους, δεν μπορούν όλοι έτσι να γίνουν Αξιωματικοί, θέλει προσπάθεια.. Δηλαδή, να τους κάνουμε όλους Αξιωματικούς, τους "καημένους"... "κρίμα δεν είναι;"... και πράγματι δεν απορώ πως τα δέχονται αυτά οι Υπαξιωματικοί, διότι όσοι αυτά επιδιώκουν, δεν είναι οι Υπαξιωματικοί με Αξία, είναι όσοι τελευταίοι και καταϊδρωμένοι και στην τριετή Σχολή Υπαξιωματικών, μία θέση κι ένα μισθουλάκο θα παίρνουν κι όπως κι άλλοι Σμήναρχοι θα καταλήξουν "με τον αραμπά".
Το ερώτημα είναι εάν γνωρίζουμε οι υπόλοιποι, εάν γνωρίζουν οι βουλευτές, τι πρέπει να κάνουμε. Πόσους Αξιωματικούς και πόσους Οπλίτες χρειαζόμαστε, διότι οπλίτες είναι οι Υπαξιωματικοί, από τα αρχαία χρόνια. Πάντα υπήρχαν ηγέτες ανάμεσα στους στρατιώτες. Όμως άλλο ρόλο είχε ο Μιλτιάδης κι άλλο ο Κυναίγειρος. Κανείς δεν υποτιμά τον Κυναίγειρο, ανεξάρτητα εάν δεν ήταν στρατηγός; Το αντίθετο μάλιστα ήρωας ήταν κι οι ήρωες για εμάς τους Έλληνες, βρίσκονται επάνω από τους στρατηγούς και κάτω από τους Θεούς. Αντίθετα όσοι στις Ένοπλες Δυνάμεις βάζουν προτεραιότητα το μισθό τους ή να θέλουν κάτι που δεν αξίζουν, ούτε καλοί στρατιώτες είναι ούτε ποτέ θα γίνουν πραγματικοί Αξιωματικοί. Διότι στρατιώτης σημαίνει αυταπάρνηση και ο Αξιωματικός προϋποθέτει την Αξία. Δεν προσδοκώ συγχαρητήρια από τους Υπαξιωματικούς, διότι όσοι κατανοείτε θα σιωπήσετε, αντίθετα οι άλλοι θα φωνασκείτε για να κρύψετε την αλήθεια.
Από τους βουλευτές όμως ως πολίτης αξιώνω να μην είναι βολευτές. Η αλήθεια λάμπει. Εάν είδατε επιτελική μελέτη που να τεκμηριώνει την ορθότητα της τριετίας, καλώς να την ψηφίσετε. Αλλιώς να την ζητήσετε, κι εφόσον οι Υπαξιωματικοί μπορούν να την συντάξουν, θα την συντάξουν. Αντίθετα να κάνετε Αξιωματικό μόνο εκείνον που μπορεί. Διότι ο κίνδυνος κάνοντας όλους Αξιωματικούς είναι ότι ούτε οι Αξιωματικοί συντάσσουν μελέτες, διότι κανείς από τους εξ΄ Υπαξιωματικών προϊσταμένους τους δεν ξέρει να τις διαβάζει.
Να σημειώσω ότι ο Λοβέρδος ήταν ο πιο εύστοχος χθες, όταν έλεγε "να μην κάνουμε το λάθος που κάναμε με τα ΤΕΙ"...
Τέλος πάντων, λεφτά έχουμε, ας τα σπαταλήσουμε για ένα ακόμη χρόνο σπουδών στη Σχολή Υπαξιωματικών. Δεν χάθηκε ο κόσμος. Να δούμε ποιος θα κάνει τη δουλειά του Οπλίτη. Όλοι Μιλτιάδης, Φίλιππος και Μεγαλέξανδροι θα γίνουμε στην Ελλάδα... Συγνώμη συνταξιούχοι Στρατηγοί και Σμήναρχοι ήθελα να γράψω, διότι πόλεμο άκουγα από τα παιδιά μου χρόνια κι αν δεν πήγαινα στο Αφγανιστάν πόλεμο δεν θα έβλεπα...
(1) Εξελίσσονται μάλιστα σε Επιτελείς, χωρίς να φοιτούν σε Σχολές Επιτελών - τους σκηνοθετήσαμε μία "μικρή σχολή επιτελών" για να έχουν τυπικά την αποφοίτηση να γίνουν Επισμηναγοί στην Αεροπορία, μεταξύ τους οι εξ' υπαξιωματικών, μην έχουν να ανταγωνιστούν τους εξ' Ικάρων, και το πίστεψαν ότι είναι εξελίξιμοι "επιτελάρχες"...
(2) Προφανώς υπάρχουν και διαμάντια Υπαξιωματικοί εκ των παραγωγικών σχολών ανάμεσα τους, οι πρώτοι εξ' αυτών σε ένα σύστημα Αξιοκρατίας και εξέλιξης που θα έπρεπε να είχαμε, να τους αναδείξει και να τους δίνει δυνατότητα για σπουδές σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, και για μεταπτυχιακές σπουδές ακόμη και τότε να τους προάγει σε Αξιωματικούς με κατάργηση αυτής της παράκρουσης, της προαγωγής δηλαδή όλων σε αξιωματικούς, λες και είμαστε σε πόλεμο κι έχουμε εκατόμβες τα θύματα και κάνουμε Αξιωματικούς "με τον αραμπά" όλους τους Υπαξιωματικούς.
(3) άνθρωπος αναξιόλογος, οκνηρός και ανεπρόκοπος